Miesięczne Archiwa: Wrzesień 2011

Starych maszyn czar

Całe lato było ubogie w piękną pogodę właściwie jeśli o mnie chodzi to nawet nie zdążyłam zauważyć, że lato było – za to jesień mamy piękną, prawie każdy weckend to dużo słońca i temperatura nie mnie niż 20 stopni.

W niedzielę mimo, iż to jesień pogoda w Szczecinie DUŻO SŁOŃCA i tem. 22 stopnie noo prawie Majorka wybraliśmy się do Muzeum Techniki i tam podziwialiśmy stare pojazdy niektóre to nawet z łezką w oku.

No kto pamięta autobusy stare Jelcze

Jelcz

Takich limuzyn to nawet ja nie pamiętam
stary samochód

Wersja malucha na gąsiennicach

wszędołaz

no malucha to chyba każdy pamięta – tutaj w wersji hard

maluch

Desperacja

Moje odchudzanie metodą „żryj mniej” kompletnie nie zdaje egzaminu… dlaczego? bo niestety czasem bywa odwrotnie…. jem więcej i nie koniecznie artykuły dozwolone przy chęci zrzucenia wagi.

Wobec powyższego i w akcie desperacji zapisałam sie tutaj i sobie cwiczę.

Jestem po pierwszej sesji po której bolą mnie nawet rzęsy które nie brały udziału w 1,5 godzinnej gimnastyce no i oczywiście pojawiły się zakwasy bo leniwe ciało nie pamięta kiedy ostatni raz ruszało się w ogóle, nie mówiąc o 1,5 godzinnej porcji ćwiczeń.

Ale tak poza tym to r e w e l a c j a!!!!!!!! gorąco polecam wszystkim leniwym i brzydzącym się jakimkolwiek ruchem fizycznym.

W pogoni za modą

Moda nie dla wszystkich jest łaskawa omija szerokim łukiem osobniki o gabarytach samochodu dostawczego poprzez samochody ciężarowe o tirach nie wspomnę.

Natomiast tzw. wieszaki mogą w modzie przebierać jak w ulęgałkach, wszystko im pasuje we wszystkim wyglądają dobrze a nawet bardzo dobrze.

Wobec tego wszyscy rozsądni ludzie którzy nie mają figury wieszaka muszą wybierać między modą a dobrym wyglądem.

Przykładem takiego wyboru jest Magda Gessler – ubiera się może nie specjalnie modnie ale za to wygląda w swoich workowatych odzieniach dobrze a nawet nie bałabym się tego określenia bardzo dobrze.

Bo nie oszukujmy się Magda nie ma sylwetki modelki lecz ubrania (które jak informuje nas interenet projektuje sobie sama) leżą na niej fajnie i ukrywają to co Magda ukryć chce.

Gessler nie pędzi ślepo ku modzie bo wie, że nie dla niej projektanci czarują cudeńka rozmiarowo przeznaczone dla dzieci, ona ma swój własny styl który do niej pasuje, w którym czuje się i wygląda dobrze.

Pewnie nie każdy jest zdania, że worki projektu Magdy są fajne a już napewno nie są zgodne z trendami mody, ale moim zdaniem sztuką jest się ubrać może niekoniecznie i nie za wszelką cenę modnie ale tak aby fajnie wyglądać i ukryć co jest do ukrycia.

Przecież większość z nas nie chce się chwalić niedoskonałościami swojej sylwetki, a Gesslerowej udaje się to doskonale, workowaty krój zazwyczaj jest w ciepłych pastelowych kolorach, co tego dodany jest jakiś naszyjnik, szal lub wdzianko dłuższe lub krótsze od wiodącego elementu stroju co odwraca uwagę od tego, że w zasadzie są to właściwie pokutne worki.

Dzięki temu Magda nie musi się prężyć, wciągać brzucha, siadać i poruszać się tak aby widz nie zauważył iż jest właścicielką nie specjalnie doskonałej figury.

Dla mnie Magda jest IKONĄ MODY, bo co to za sztuka ubrać się w to co proponują nam projektanci, sztuką jest się ubrać fajnie, dobrze w tym wyglądać nawet jeśli miałyby to być stroje podobne do worków na ziemniaki.